maandag 23 maart 2020

Symbaloo pagina's

Op zoek naar leuke websites voor je kind?

Ik stel er hier elke dag een aantal aan jullie voor! 
Zo kunnen jullie elke dag een beetje oefenen. 
Soms werk ik met een symbaloopagina waar ik verschillende websites op verzamel. Dan kan je gewoon op die pagina klikken.

De juffen horen ook graag iets van jullie. Ook naar mij mag je altijd een mailtje sturen. (daisy.huygen@sintaloysius.be) Dan stuur ik het wel door naar de juf.
 Ook een filmpje of een foto mag je altijd sturen. Je kan eventueel ook hulp vragen aan de oudere broer of zus.


Symbaloo eerste leerjaar:






Symbaloo 2de leerjaar:




symbaloo 3de leerjaar:




symbaloo 4de leerjaar:



symbaloo 5de leerjaar :


symbaloo 6de leerjaar :


symbaloo kleuterschool :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten